Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.dedra-plzen.cz
Tyto podmínky popisují a upravují vzájemný obchodní vztah mezi prodávajícím na straně dodavatele a kupujícím na straně odběratele.
Prodávající: Jana Uhlíková, IČ 67873481 se sídlem Jitrocelová 9, 312 00 Plzeň.
Prodávající není plátcem DPH.
Kupujícímu je doporučeno, aby se seznámil se Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.
Ceny a objednávání
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech požadovaných údajů v objednávkovém formuláři.
Za závaznou je považována objednávka, kterou kupující potvrdí stisknutím tlačítka OBJEDNAT (ZAPLATIT) v objednávkovém formuláři.
Storno objednávky provádí pouze prodávající po dohodě s kupujícím (např.z důvodu nemožnosti dodání zboží v požadovaném termínu, příp. z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity kupujícího).
Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.
U zboží, které momentálně není skladem , prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávka nebude realizována.
Objednávky přijímáme prostřednictvím e-shopu www.dedra-plzen.cz 24 hodin denně.
Expedice zboží
Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den - platba dobírkou.
Platba bankovním převodem - zboží, které je skladem expedujeme nejpozději následující pracovní den po připsání platby na náš účet.
Zboží, které není skladem (příp. zboží na cestě) bude expedováno v nejbližším možném termínu, zpravidla do 7 -15 pracovních dnů. O skutečném odeslání zboží budete informování e-mailem , který bude odeslán na Vaši e-mailovou adresu, jež jste uvedli při objednávání zboží. Zásilka bude doručena Českou poštou jako obchodní balík následující pracovní den po dni podání k přepravě.
Platební metody
Dobírka - hotově při převzetí zásilky
Bankovní převod - převodem částky na č.ú: 670100-2202384742 / 6210 M bank a.s.
Pokud platba neproběhne do 14 pracovních dnů, bude objednávka stornována.
Dopravné
Zboží zasíláme jen na území ČR. V Plzni je po předchozí dohodě možný osobní odběr, platba hotově při převzetí zboží není možná! Vždy platba převodem!
Zboží bude zasíláno prostřednictvím České pošty jako doporučený balík. Pokud nebudete zastiženi na dodací adrese, úložní doba na poště je dle podmínek ČP.
- Platba dobírkou:
- zásilka do 2500,- Kč................dopravné 169,-Kč
- zásilka nad 2501,- Kč.................zdarma
- Platba bankovním převodem
- zásilka do 2500,- Kč ................dopravné 119,-Kč
- zásilka nad 2501,- Kč.................zdarma
Vrácení zboží
V souladu se zákonem 367/2000 ze 14.září 2000 má kupující právo do 14 dnů od obdržení zásilky zboží bez udání důvodu vrátit.(Toto právo neslouží jako způsob reklamace zboží, vykazuje-li dodané zboží vadu, postupuje kupující jako při běžné reklamaci.) Zboží musí být v původním obalu, kompletní, nepoškozené a bez známek užívání. Musí být doporučeně odesláno do 14 dnů od přijetí zásilky (rozhodující je datum odeslání) na adresu prodejce. Při splnění těchto podmínek budou peníze za zboží včetně poštovného zaslány do 10 pracovních dnů na adresu či na účet kupujícího. Při nesplnění výše uvedených podmínek (např.poškozený obal apod.) nebude prodávající odstoupení od smlouvy akceptovat a zboží bude vráceno zpět odesilateli.
Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete prosím e-mailem oznámení o odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Případně uveďte důvod vrácení zboží. Toto však není zákonem vyžadováno a ani tím nepodmiňujeme vrácení peněz za zboží. Tímto chceme pouze přispět ke zkvalitnění našich služeb do budoucna. Děkujeme.
Reklamace a záruka zboží
Kupující je povinen při dodání zboží překontrolovat stav zásilky (neporušenost obalu, pásky, počet balíčků) .
Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je poškozená nebo neúplná.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento zaslat prodávajícímu. Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není žádný nárok.
Kupující může vadné zboží k reklamaci zaslat na adresu prodávajícího. Balík musí obsahovat reklamované zboží, kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a kontaktní údaje kupujícího (tel.číslo, e-mail, zpáteční adresa). Informujte nás o reklamaci emailem. Balík by měl být viditelně označen slovem REKLAMACE. Zboží k reklamaci není možno posílat na dobírku. Takové zásilky nebudou převzaty.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
1) vady vzniklé běžným používáním
2) nesprávným použitím výrobku
3) nesprávným skladováním
Ochrana osobních dat
Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou přísně důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
Kupující využíváním služeb internetového obchodu www.dedra-plzen.cz dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Kupující má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).
V případě jakéhokoliv dotazu či nejasnosti nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, abychom vše vyřešili k oboustranné spokojenosti.